onsdag 26 oktober 2011

Sömn

Jisses vad skönt att vakna utvilad. Vi gick och la oss innan kl 21 igår så det innebär att vi har sovit i 8 timmar i ett sträck nu. Det bästa av allt är att S sov från 19-05.30 utan att vakna en endaste gång. Skönt är också att min skallebank är borta. Nu är jag redo för en dag på jobbet. En dag full med lektioner.Onsdagar brukar springa iväg.

Elden sprakar redan i kaminen och kaffet och frallan väntar så nu måste jag sätta fart för om 50 min ska hela lilla familjen D sitta i bilen.

Ha det bäst!

6 kommentarer:

Lina sa...

Åhh vad härligt att hon sov hela natten! Det är nästan som trissreklamen "plötsligt så händer det" :)

Kram

Johanna sa...

Tack! Mår faktiskt mycket bättre idag =) Tur det för imorrn måste jag fixa kostym till Linnéas första maskerad.

Vad härligt med så mycket sömn och skönt att din huvudvärk är borta, din tisdag lät heller inte som något att avundas. =)

Kram!

Malin sa...

Vad skönt att du mår bättre och att huvudet känns bättre.

Hoppas ni får en lika skön natt med mycket sömn.

Kram

Lilla h sa...

Jag gillar höstmörkret. En gammal sjukdom som spökar!

Fiffi sa...

Vad skönt att lilltjejen sov hela natten och att huvudvärken är borta. Oliver sover bra (peppar peppar) men kan vakna 1 gång, då ger jag välling och så somnar han om oftast till lite senare (till typ kl 07:30-08). Hellre det än att han vaknar kl 06 och skall upp, nej då går jag hellre upp en gång och ger välling. Brukar ändå vakna 1 gång om natten och vara kissnödig haha..
Hur ofta brukar din tjej vakna om natten?
Kram

Angelica sa...

:) Ska du färga håret mörkare eller ljusare!