söndag 23 oktober 2011

Intensivt

Pust! Vilken intensiv men rolig dag det har varit idag. Bäst av allt var när K kom hem imorse efter att ha varit väg sen igår morse. Dagen har bestått av dagliga sysslor och socialt umgänge med bästa H och C och deras lilla pöjk M samt doggisen K. De dök upp här en stund på eftermiddagen. Vi tog som vanligt först en runda för att rasta huliganerna, och detta fall pratar vi om våra hundar. Vi passade på att släppa dem i hundhägnet som är längs med slingan. Där busade hundarna loss ända tills de rök ihop om en pinne. Nåja, de är bästa vänner än även om de slogs lite. Efter rundan gottade vi oss med kladdkakan som C hade med sig. Gudomligt gott! Givetvis drömde vi oss bort till Thailand. De är nämligen C och H som vi ska åka med. Det kommer att bli hur kul som helst. Längtar!

Nu är det snart matdags, blir fetaost biffar ikväll. Jag är så galet hungrig just nu. Sen är det slapp i soffan. K är uppe och lägger S nu. Hon borde somna fint då vi har tillbringat flera timmar utomhus idag.

Imorn är det måndag och det känns gott att kicka igång en ny vecka. En vecka som jag ser fram emot och som jag vill ska gå fort, fort, fort. Eller att det ska bli lördag iaf för då kommer världens bästa föräldrar hit. Äntligen kommer min mamma och pappa! Jag har inte träffat dem sen början av juni :( Iiih ska bli kul!

Nu mat!

2 kommentarer:

Angelica sa...

Åååh, jag älskar taturingar och har tre stycken jag ska försöka hinna göra innan året är slut :D

Tycker du ska göra en om du verkligen vill det!

Malin sa...

Ja jag blev verkligen vacker som en...ehh ja nåt hahaa.
Hoppas du får en bra start på veckan.
Kram