onsdag 19 oktober 2011

Just another Wednesday

Vilket höstrusk det är ute! Trodde att jag skulle blåsa iväg som ett litet löv imorse när jag var på väg till bilen. Då var det extra mysigt att sitta och äta frukost i kaminvärmen. Gillar mornarna när jag kommer ner och K har tänt eld i kaminen och kaffet är färdigbryggt. Det kan man väl kalla en bra start på dagen?

Idag händer det väl inget särskiltt. Jag ska på LOTS-möte på förmiddagen. Det har jag aldrig varit på innan så det ska bli en spännande erfarenhet. Annars är det bara att fara hem efter jobbet för att hänga med den coolaste ungen i världen, lilla S. Gissar att det blir en promenad runt sjön med byrackan och sen mys resten av kvällen. Kanske skulle vi ta och försöka skypa med mummo och ukki också? Apropå mummo och ukki så längtar vi jättemycket tills de kommer ner till oss nästnästa helg. Wehej!! Det ska bli kul!!!

Vad hittar ni på idag?

Även Nina ska åka rutschkana

Hemmalek

Eftermiddagspromenad hela gänget, jag, S, hunden och Katten!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Vilken fin bild med ninen och rutschkanan =)
Ja, höstruskigt är det, har tänt en massa ljus och gjort mig en kopp chai för att vända vädret till nått positivt =)
Ja, det är inte klokt att hon redan är två min Linnéa. Nu när man är gravid igen så känns det som att det var igår man fick henne. Alla minnen o känslor blir så starka!
Hoppas ni också haft en bra onsdag!
Kram =)

Lina sa...

Tack, jag hoppas också jag slipper. Känts okej under dagen så förhoppningsvis klarar jag mig.
Min syster kommer och ska bo hos oss under helgen så bio är inplanerat. Annars blir det nog rätt lugnt, hoppas på fint väder så vi kan vara ute mycket. Vill inte planera helgerna för mycket, samtidigt som jag vill det för att det är så mkt man vill göra... jobbigt dilemma det där:) Hur har ni det då? några speciella planer? Kram

LillaH sa...

Vad snällt att även kaninen fr åka rutchkana!

britta bloggar sa...

Verkligen höstrusk!!

Angelica sa...

Hej!
Casper har alltid legat i egen säng sedan födseln. Men eftersom han var så tidig med krypandet och att börja gå så har vi fått lov att ändra och byta till säng väldigt tidigt, men den sängen han har nu har han haft sedan 3-4 månader tillbaka och det fungerar hur bra som helst! Han hade spjälsäng innan som vi kunde ta bort ena sidan på och det gjorde vi när han var runt 7-8 månader.. för han kunde gå när han var 9 månader.