torsdag 17 maj 2012

Bildregn från dagen

Det har varit en lugn och skön dag hittills idag. Jag har verkligen kopplat bort alla måsten. Jag passade på att sova en timme när Myran sov. Så himla skönt. Hann till och med läsa en stund medan hon vilade. Det är sinnessjukt stressig tpå jobbet så det är gott med dagar som dessa. Tanka energi.

Vi har varit ute två rundor idag. Fint väder men ganska blåsigt. Det har spruckit upp mer och mer nu framåt kvällen.

Bjuder på en lite bildregn från eftermiddagen.

K bygger staket

Lekparkshäng

Mer staket på plats. Nederdelen ska också täckas för.

Jag och Myran

Spanar ut över sjön vid vår lilla brygga (psst jag hade full koll på henne)

Nere vid vår sjö

spanar efter fiskar

Jag, osminkad och relaxad, som det ska vara en ledig dag

3 kommentarer:

Coquina sa...

Vilken härlig dag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

Malin sa...

Härliga bilder! Vad fint ni kommer få det :)

Här blir det också lugnt, ska passa på att träffa kompisar och i morgon blir det bio :)

Kram.

sofie sa...

vilken härlig dag! måste vara så mysigt att ha en sjö så nära, bara kunna gå ner och sitta på brygga och filosofera!