söndag 20 maj 2012

Lovely lovely lovey

Vilken underbar dag det har varit!! Vädret har varit helt fantastiskt, klarblå himmel, svag vind och framför allt VARMT. Den värmen har varit efterlängtad och det ser ut som den håller i sig i veckan med. Vi får göra det bästa och njuta av eftermiddagarna och kvällarna den kommande veckan. Just nu sitter jag i salongen och bloggar och dörren ut till soldäcket står vidöppen så man hör fåglarna kvittra där ute. Sjön utanför är alldeles spegelblank och det är så där vackert som det bara kan vara en sommarkväll i Sverige.

Jag och Myran har mest tagit dagen som den har kommit. Det blev lite lekparkshäng med grannen och deras barn. Det är så otroligt skönt med lata dagar ibland.

Idag kom Myran hem med dessa till mig. Åh vad jag blev glad!!

Blommor från Myran

Lätt att rätta elevuppsatser med denna utsikten från vårt soldäck

Solade en stund vid poolen. Ni kräker väl snart på alla bilder av poolen ;)

1 kommentar:

Lina sa...

Ni verkar verkligen bo supervackert :)
Har sett lite varstans att syrenerna blommar nedåt i landet, tyvärr har vi inte riktigt kommit dit här, inte vad jag sett ännu iaf. Men den som väntar på nått gott... :)

Kram