tisdag 1 maj 2012

Vår stjärnas födelsedag!!!

Idag firar vi vår stjärna som fyller 2 år!!! Födelsedagen är inte förrän imorgon men vi passar på att fira en ledig dag som denna med familjen. I eftermiddag kommer Myrans farmor och plastfarfar och farbror, hennes mormor och morfar är ju redan här sen i lördags. Kompisarna kommer och firar den 13 maj.

Vi har firat henne lite här på morgonen med presenter och sång. Hon har fått jätttefina presenter och leker i skrivandets stund för fullt med dem.

Vädret är helt underbart redan nu så här tidigt på morgonen. Perfekt födelsedagsväder för lilla Myran. Vi älskar dig mest av allt! Du är det finaste vi har.


Jag gör ett undantag i dag och visar bild på vår Myra. Annars kommer jag i framtiden vara begränsad med det, och göra det endast i undantagsfall eller bilder där jag/pappan är med. I annat fall kommer det bli bilder där jag inte visar hennes ansikte klart och tydligt. Just nu känns det inte helt rätt att visa bilder på henne.


Grattis vår stjärna på din 2-årsdag!!



5 kommentarer:

Fiffi sa...

GRATTIS från oss!!
Jag är egentligen oxå lite känslig med bilder i bloggen, på mig gör inget för vem skulle vilja använda mina bilder men på Oliver.. Oftast har jag ju vattenstämpel på bilderna, det känns bäst så.
Här blir det promenad om en stund och på eftermiddagen åker vi och syrrorna + barn ut till mamma på fika tror jag, annars bara hemma.
Hoppas ni får en underbar dag.
Kram

Nina - Glamourmamman sa...

Grattis!!!

Jag är ju också restriktiv med bilder på barnen, i varje fall där jag visar ansiktet. Känns rätt för oss. Även om jag självklart skulle visa upp för hela världen hur söta dom är :-)

Njut dagen!!

Kram Nina

Lina sa...

tack det känns mycket bättre idag.

Åhh ett stort GRATTIS till S! Stora tjejen ju! :)

Hoppas ni haft en bra dag och firat ordentligt :)

Kramar

Sofie sa...

Grattis grattis! 2 år japp då börjar man ju bli en stor tjej och vilket härligt födelsedagsväder ni fick! Hoppas ni haft en riktigt bra födelsedag och 1 :a maj!

Johanna sa...

Låter som ett riktigt lyckat firande! Passar på att säga GRATTIS!! till er lilla söta Myra redan idag! Jag vet ju aldrig om jag kommer hinna blogga imorrn :)

Har ni kollat på Game of thrones än? Vad tyckte ni? Det tog mig några avsnitt innan jag föll för den på riktigt.

Gör oxå så med bilderna på barnen nu, inga fler ansiktsbilder, fast kanske bara i min nya header som jag ska få snart :)
Kram!