måndag 21 maj 2012

Jag vann!

Jippiii idag är jag lite extra glad och anledningen är att jag vann en tävling hos en annan bloggare, nämligen DEN HÄR. Vill ni läsa om hur det är att vara svensk småbarnsmamma i California så tycker jag ni ska läsa den. En bra och mysig blogg i mitt tycke. Det är så sällan, typ aldrig, jag vinner nåt så jag är jätteglad.

Annars har det också varit en bra dag. Jobbat. Hängt med Myran ute. Ätit hamburgare till kvällsmat. Nattat Myran. Kört ett träningspass på motionscykeln + en del styrkeövningar. Sitter just nu på pooldäcket och skriver medan K sliter ut skruvdragaren. Åter igen en alldeles underbar kväll med en kvardröjande värme.

Hoppas ni har haft en bra dag!

3 kommentarer:

Lina sa...

Åhh så skoj, Grattis!

Fiffi sa...

Grattis!!!! :O)

Malin sa...

Jag vinner heller aldrig något (så nu har jag slutat tävla) så jag förstår dig. Grattis =)

Kram