tisdag 15 maj 2012

I love dresses

Insåg igår att jag har shoppat en del klännigar inför sommaren. Jag älskar att ha klänningar på sommaren. Det kan man ha både det till vardags och fest. Tycker det är fint med kjol också men hittar sällan en som sitter bra på min kropp. Sen måste man ju ha en fin överdel till också. Då är det lättare med klänning, bara slänga på sig den och så är man klädd. Me like.

Här är en av klänningarna som jag har shoppat på sistone. Jag måste medge att jag var skeptisk till färgen först men den blev bra. En favorit just nu. Nu längtar jag bara till värmen kommer så man kan slänga leggins.  Det är sällan jag lägger ut såna här bilder på mig då jag känner mig som en tönt, men idag gör jag ett undantag.


Klänning från H&M.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, den är så snygg! Hade jag inte haft min mage i vägen så hade jag köpt den direkt. Riktig hemmafruklänning =)
Tack för krya på dig hälsningen! Har fått behålla frukosten än så länge iaf...
Kram!

waterlily sa...

Vad fin du är vännen! Klänningen är super, jättesnygg färg! Ha en bra dag. Kram!

Lina sa...

Supersöt klänning! Skoj att få se hur det går framåt med poolen med :)

Här e vi hemma och vabbar igen, hög feber, hosta och snor i överflöd.... riktigt grinig skrutt så hoppas på en bra natt då jag är helt slut.

ha det!
Kram