tisdag 29 maj 2012

Pausfågeln är tillbaka

Jag/vi har njutit av den vackra vädret som intog vår del av landet förra veckan, därav mitt usla bloggande. Vilket väder vi hade förra veckan! Helt otroligt!! Vi badade i poolen varje dag och njöt av de varma och fina kvällarna. Jag har knappt öppnat min laptop den senaste veckan, och jag måste medge att det har varit skönt. Men nu ser ju vädret ut att bli lite kallare igen så då blir det väl mer bloggande.

Har faktiskt något att avslöja för i veckan ;) Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att skriva det här. Så vi kör en klassisk cliffhanger där jag lämnar er i ovetandets händer...och återkommer ikväll eller imorgon.


Från i söndags när jag och Myran hängde vid poolen hela dagen.




3 kommentarer:

Lina sa...

Visst har det varit härligt väder! Njutit som bara den vi med!

Oj så nyfiken jag blev gissa om tankarna börjar vandra :)

Hoppas ni får en fin dag!Kram

Lina sa...

Hej!
Sv:Är okej här hemma, H är sjuk igen, feber och feberkramp. Va på vc idag och hon har iaf öroninflammation med, misstänker även halsfluss då hon inte äter eller dricker. D tog dock inget prov på det då penicillinet mot öronen tar bort halsen med om det skulle vara så...

Just nu läser jag "nästan död man" av Åke Edwardson.

När går du/ni på sommarlov? Det börjar väl närma sig nu?!

Kram

Fiffi sa...

Åh vad härligt!! Söndagen var ju så underbar, riktigt varm och solig. Precis som sommaren skall vara!!
Nu är det soligt men kallt :O(

Jag är numer distansstudent på 100%, skolan kommer jag att besöka endast vid prov mm. Det känns väldigt nytt med studier men jättebra och spännande!

Hoppas du/ni mår bra! Kramar