tisdag 8 maj 2012

Kväller

Ganska nyligen inkommen från en skön och bra löparrunda på kvällskvisten. Det tog emot att sticka ut och springa ikväll för jag var så frusen, men jag hade bestämt mig att det inte fanns några som helst godtagbara ursäkter. Jag upptäckte snabbt att det gick lätt och snabbt att springa idag! Wohooo den känslan är lovely. Det blev inget vansinnigt lång runda, bara 4 ynkliga kilometer. Jag hade velat springa längre men då måste jag springa en bit utanför byn, och mörkret var på väg så jag var inte så piggelin på det.

Nu är jag nyduschad och har precis sjunkit ner i soffan. Jag har en utmaning att ta tag som jag fick av DEN HÄR FINA BLOGGAREN men tyvärr får den vänta till imorgon för jag är så trött. Jag ska nog läsa en stund och sen är det dags sluta de blå.

Hörs imorgon då ni får läsa svaren på utmaningen!



1 kommentar:

Johanna sa...

Vad söt du är =)
Här tog det också emot att ta tag i dagens motion, speciellt då jag somnade när jag nattade Ludde. Men som sagt, inga ursäkter så nu sitter jag har svettig o dann.
Kram!