lördag 12 maj 2012

Lördagens planer

Idag känner jag mig riktigt utvilad. Jag och Myran sov till kl 08.00 imorse! Vi har precis ätit frukost och dagen ligger helt öppen framför oss. Lovely!

K körde precis iväg till stan för att hämta mer virke till poolbygget. På vägen hem hämtar han upp vår f.d granne F som kommer hit och hjälper K att  bygga idag. I eftermiddag kommer hans fru hit också, så då ska vi grilla och bara ha det gott tillsammans. Innan dess ska jag hinna tvätta, städa och kanske baka bullar. Ni som har följt bloggen ett tag vet ju att jag är en katastrof när det kommer till att baka. Därför har vi betällt en färdig tårta från byns konditori, som förresten måste hämtas innan kl 12 idag. Jag har tänkt ägna dagen till förberedelser för morgondagens kalas för vår lilla flicka.

Vad ska ni göra idag?


Myran hjälper till


Inga kommentarer: