måndag 26 mars 2012

Dagar som passerat

Uscha vad vi har haft det kasst här hemma. Hela familjen har i olika omgångar drabbats av magsjuka, denna förhatliga, äckliga och vidriga sjuka. Det började med Myran i tisdags och sen rullade det på som en snöboll i backen. Blaaah. Är trött på att tillbe den vita porslinsguden nu. Idag mår jag bra, eller hyfsat iaf, och har varit på jobbet. Men matlusten är inte som den ska. Nåja, det tar väl sig och nu hoppas vi på att slippa alla vabdagar och sjukdomar ett tag framöver. Så baciller vik hädan!!
Med andra ord hände det inte mycket i helgen. Vi hade mest ryggläge. Jag missade en en hejdundrande möhippa vilket grämer mig lite.

Färdigklagat nu!! Denna vecka är fullspäckad så nu kommer det gå i raketfart mot nästa härliga ledighet. På fredag börjar mitt påsklov och då är jag ledig i 10 fina dagar! Härligt! En av de bästa fördelarna med mitt jobb är alla dessa sköna ledigheter som dimper ner som ett trevligt brev på posten. Och på lördag är det OSby outlet och utemöblerna som jag är på jakt efter är nedsatta från 13.000 till 6000 kr. Så gissa vem som ska hänga på låset på lördagmorgon;)

Nu ska jag snyfta vidare till Sofias änglar. Det är så sorgligt idag.

4 kommentarer:

Angelica sa...

Hej! Tack så jättemycket. Jag vill mer än gärna åka tillbaka för värmen är helt underbar, här är det runt 8 grader och jag fryyser :P hehe

Lina sa...

men usch och fy, stackars er,skönt att ni mår bättre!

Sv: har inge påsklov då jag jobbar i förskolan, sambon och H har däremot om två veckor. Skulle vara skönt med en veckas ledighet men känns ändå helt okej eftersom jag är ledig på onsdagar så blir det två väldigt korta kommande veckor.

kram

Sofie sa...

fy er vecka som varit låter inte alls för kul, men så skönt att ni nu är på bättringsväg! Då hoppas vi att det fortsätter på samma bana!
wao vad utemöblerna var nedsatt, aj då gäller det verkligen att slå till!
vi köpte den fina jordgubbsjackan på Lindex, tycker den är så ruskigt söt!!

Lina sa...

sv: och jag som bävat för mina 5 :) förstår att du drar på det så länge som möjligt.

Hur mår ni annars, okej efter alla sjukdomar nu? Blir det nån träning i veckan?

Kram