lördag 10 mars 2012

Vill ha!!!! Nu, helst redan igår.

Jag vill så gärna ha Gynnings fjärilssmycke!! Har alltid gillat fjärilar, enda sen jag var liten. Passande nog växte jag upp på Fjärilsgatan. Jag tycker att Gynnings smycken är vansinnigt fina. Jag är ganska kräsen när det kommer till att köpa smycken. Måste verkligen falla för smycket oavsett om det är örhängen, armband eller halsband, och det här fjärilshalsbandet har jag verkligen fallit hårt för. Jag vill ha den!! Helst i silver, för det är mer min grej. Åh tänk så snyggt med det halsbandet till sommaren. Gillar även tanken att man kan antingen viska eller skriva ett ord och stoppa ner det i smycket.

Jag gillar även tavlorna som Gynning gör. Och jag gillar henne, hon är en fri själ som går sina egna vägar.

Kolla in smycket HÄR!

4 kommentarer:

waterlily sa...

Vad lustigt, jag läste hennes blogg i går och tänkte också på det där smycket. Är inte något fan av fjärilar,tycker de är lite obehagliga på nåt vis ( de levande alltså) men smycket är väldigt fint. Köp det :-)

Lina sa...

Superfint ju! Tycker fjärilar säger så mycket, frihet på något vis! Kram

Sofie sa...

ja visste ens inte att hon gjorde smycken, men så fina de var! fjärilar är ju så vackert!
Hoppas ni har en skojig lördagskväll!! Kram!

Fiffi sa...

Jag vill oxå ha, de är så otroligt fina!!