torsdag 15 mars 2012

Torsdagsbabbel

Vad jag har varit kass på att blogga den här veckan. Jag har haft noll inspiration till att skriva. På kvällarna har jag mest däckat i soffan redan vid 8-tiden. Helt galet. Framåt nio har jag lagt mig under täcket för att sen sova gott hela natten. Men i kväll ska det tränas, tvättas och förhoppningsvis städas så då kan jag ju inte däcka i soffan. Hihi.

Måste berätta att jag och min kollega M och våra elever var och såg en dansföreställning i Lund igår som årskurs 3 eleverna på gymnasiet hade satt ihop. Hotel California, ni vet sången, som för övrigt är insanely bra, det var den de hade satt upp som föreställning. De var enormt duktiga och föreställningen var superbra! Alltid kul när man får åka iväg på lite utflykt med klassen. Snart väntar Hungerspelen som vi också ska se med klassen. Om ni inte har läst trilogin Hungerpselen så MÅSTE ni göra det. Det är nästan så jag är avis på folk som inte har läst för man har nåt helt galet bra framför sig då.

Nehepp  får väl dra igång jobbet då! Ha en fin torsdag för et tänker jag ha!!

Lite tecken på att våren är på ingång.

1 kommentar:

Lina sa...

Känner också så till och från, inget att skriva om och ingen inspiration, tur att det kommer tillbaka efter ett tag igen.

Får nog ta tag i att läsa hungerspelen, har hört av många att de ska vara bra och vill ju inte se filmen innan jag läst boken!

Skönt med träning, här blir det cirkelgym ikväll, ska bli riktigt härligt! Kram