lördag 17 mars 2012

Vänner och löpning

Lördag idag. Lovely! Helgplanern ändrades om lite grann. Vi hade bestämt med våra vänner H & M och deras barn T & H att vi skulle ses idag, men de har gått och blivit sjuka så det fick ställas in. I stället blev det nya planer. Vi bestämde oss för att åka till Skånes djurpark med vännerna E&T och deras lilla E från Lund. Vädret är väl inte världens vackraste men det är varmt ute och vindstilla. Så i eftermiddag ses vi på djurparken, kikar på djuren och fikar och sen kör vi hem till E&T i Lund. Där bjuds på grillat och annat gott. Det ser vi verkligen fram emot!!

Annars händer det väl inte så mycket idag. Jag ska strax snöra på mig löparskorna och sticka ut på en runda med hunden. Jag sprang i torsdags och det gick bra. Jag får ta det lugnt och inte springa så långt eftersom jag fortfarande är lite snuvig. I övrigt känner jag mig piggelin i kroppen.

Lite fler vårtecken...


Svårt att tänka sig att det såg ut så här för bara 9 dagar sen när jag gick till jobbet en morgon. SNÖ!


1 kommentar:

Lina sa...

Hade det superhärligt igår, somnade gott sen vill jag lova :) Imorgon är tanken en löprunda, idag blir det ingen träning, har grym träningsvärk från cirkelgymmet i tors:)

Shit vilken skillnad på korten. Tycker det är så skönt att snön är borta nu och våren på väg!

hoppas ni får en mysig eftermiddag med djuren!

Kram