måndag 12 mars 2012

Monday oh Monday

Snart är måndagen över. Dagen har svichat förbi. Jag och bästa kollegan M fick en massa bra saker gjorda idg. Bäst av allt var att hon meddelade mig att hon ska stanna. Jeeej! Lyckan är enorm för det är så himla skoj att jobba med henne. Hon är så otroligt kreativ och galet rolig.

Väl hemma tog jag och Myran ut hunden på promenad i det fina vädret. Njöt av att vara ute och slippa frysa. Det känns verkligen som om våren är på ingång nu.

Nu väntar gråtprogrammet Sofias Änglar på femman. Sen är det nog marsch i säng för jag är trött idag efter en hel fantastisk helg tillsammans med fina vänner.

4 kommentarer:

Fröken M sa...

Visst är det ljuvligt ute nu, och håller det fina vädret i sig i morgon är det dags för en "premiär" - då ska onversen ch skinnjackan fram :)

sofie sa...

Så härligt att du haft en skön måndag, då brukar reste av veckan fortsätta i samma anda! Härligt med fint vårväder! Kram

Lina sa...

visst är det härligt med det fina vädret! Känns verkligen som vår och så skönt slippa en massa tjocka kläder och vantar. Blir så sugen på att vara ledig och bara vara ute och njuta när det är såhär härligt!7

Toppen med e skön start på veckan!

Kram

sofie sa...

Tack! ja idag så är vädret på vår sida med massor med snö och vindstilla! Hur härligt det än är så blir det lite att jag sitter och längtar hem till våren där hemma! haha! hoppas ni har en bra onsdag! Kram