söndag 11 mars 2012

Osby outlet

Såg i tidningen att det snart är dags för Osby outlet. Wooo. Då ska inhandlas nya utemöbler till pooldäcket. Det innebär att jag måste börja på allvar kolla vad jag/vi vill ha för typ av möbler där. För när man väl är framme på outleten finns det ingen tid till att strosa runt och kika på saker för folk är helt crazy. Men det är värt att åka dit och fajtas för man gör riktigt bra klipp. Rekommenderar även Brio-butiken där man kan göra bra deals, allt från leksaker till barnvagnar. Jag skulle hemskt gärna vilja ha en sittvagn till Myran, en Brio Race.

Så vad ska man ha för nåt för nån typ av möbler vid poolen? Det ska vara avslappnat och ett ställe att hänga på både dag-och kvällstid med goa vänner, lite laidback sådär. Jag har mina idéer men ska kolla runt lite till på nätet och få mer inspiration. Åh jisses vad kul detta bygget ska bli!! Längtar jättemycket nu efter våren och sommaren. Förhoppningsvis kickar vi igång bygget i april och dit är det ju inte så himla långt.

Nåt sånt här kanske men med en extra fåtölj? Sen är jag skeptisk till vita dynor när man har barn så en annan färg på dem. Visst är det snyggt med vitt men så opraktiskt.

4 kommentarer:

Fröken M sa...

Halloj !!
Va kul att du redan har gift dig i thailand - då kanske du har några tips att komma med ? Jag är ju helt grön på området oh vet inte riktigt vart jag ska börja. Eller ja egentligen behöver jag väl kanske inte göra så mycket eftersom weddingplannern sköter det mesta men ändå. Jag vill veta allt :)

Vart thailand gifte ni er, hur gick det till, hur gjorde ni med gäster, middagen osv ?

kram Fröken M

Lina sa...

Vad skoj att ta tag i planeringen på riktigt!

Vill ha en sulky till H och funderar också på en brio, vet dock inte ännu vilken modell.

Hoppas ni får en fin söndag!
Kram

Fiffi sa...

Åååååååååååååååååååååååååh!!!! Har ni pool?!!!! U BITCH! ;O)
Nej men seriöst, vilken lyx!!
Hoppas att du/ni har haft en fin helg.
Stor kram

Fröken M sa...

Åh, tack för att du tog dig tid att svara ! Vi ska ju gifta oss på kohlanta så det kanske är samma wedding planner som era vänner anlitade !
Tanken är väl att det mesta ska vara klart när vi kommer ner oxå, och vi ska träffas och diskutera igenom bröllopet här hemma i sverige i sommar.
Vår tanke är att bjuda in familj h vänner, men sen vet man ju aldrig hur många som väljer att följa med. Än så länge har 9 gäster bokat och då har int inte skickat ut inbjudningarna än !?

Det ska bli så himla kul, och om du säger - ett minne för livet !

Kram

Ps, jag ser fram emot inlägget och kanske några bilder ? :)