onsdag 7 mars 2012

Dags igen!

Då var det dags igen att vabba. Myrans fröken ringde idag på förmiddagen och sa att Myran var hängig och ville mest sitta och kela, vilket inte alls är likt henne. Det brukar vara fullt ös på henne. Så det var bara att avsluta min lektion, förbereda vik inför resterande lektioner och köra till förskolan och plocka upp henne.

Nu har vi fikat lite, tittat i Muminboken som inhandlades på flygplatsen i Helsinki. Den är helt underbar! Ska visa den sen. Nu sover Myran och jag ska faktiskt passa på att städa och tvätta här hemma idag när jag fick lite tid över. För när lilla sjuklingen vaknar ska vi mysa vidare och ta det lugnt.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

Lina sa...

men stackarn som är sjukt igen! Så jobbigt och trist för er allihopa.

Tänkte jag skulle träna idag för första gången på väldigt länge. Va sjuk hela veckan innan semestern så är nog 2,5 vecka sen jag tränade sist. Tänkte faktiskt försöka ge mig ut och springa.

Hoppas ni kryar på er! Kram