lördag 3 mars 2012

Öroninflammation

Jag är frisk nu. Jeeej! Men istället är Smilla sjuk. Hon har fått öroninflammation och hon är lite irriterad i halsen och snorig. Det blev ett besök på helgöppen vårdcentral i morse. Nu ska hon äta Kåvepenin i 5 dagar, 3 ggr om dagen. Stackars lilla Myran!! Hon är sällan sjuk i feber så jag känner knappt igen henne. S vill mest vila ich gosa. Jag har precis fått i henne första rundan med medicin. Dagen får gå i mysets tecken.

Här får ni iaf en liten skymt av min nya frissa och färg. En ofixad jag och en sjuk dotter.
Lilla Myran är sjuk och vill helst mysa hos mamma sin

4 kommentarer:

Fiffi sa...

Lilla Smilla då :O(
Hoppas att hon kryar på sig snabbt med penicillinet nu!

Vad fin du är i håret, superfin verkligen!!
Kramar

Angelica sa...

Åh, vad snäll du är. Jag försöker blanda så bra som möjligt för att den ska kunna läsas av de flesta familjer. Vill inte bara skriva om barn och blöjor utan vill även blanda lite.

Vrat i Thailand var ni på semester?

Lina sa...

Superfin i håret!

Stackars S, e så jobbigt när de små är sjuka! Hoppas hon kryar på sig snabbt. Blir hon hemma från förskolan nu då?

Kram

Sofie sa...

Nejmen fy stackars lilla Smilla, hoppas att medicinen verkar snabbt och att hon blir pigg och glad igen!
Vad snygg du blev i håret!! Kram