fredag 9 mars 2012

Lovely Friday!!!!

Jeeej det är fredag och helg!! Bara 6 timmars jobb och en börjar helgen. Lovely! Jag har längtat efter den här helgen hela veckan. Inte för att det händer nåt superspeciellt, bara det att jag kan vila upp mig lite. Jag har nämligen åkt på världens dunderförkylning. Igår hade jag feber på kvällen, men det verkar ha försvunnit nu så jag masade mig till jobbet ändå. Några alvedon i kroppen gör att jag känner mig hyfsat pigg. Det enda trista är att jag fick ställa in min och bästa Marias lunchdejt idag. Jag vill inte smitta ner henne nu när de ska iväg på utlandsresa, och igår var det osäkert om jag kunde jobba idag. Längtar tills de kommer hem så vi kan ta lunchdejten då och även träffas med våra familjer.

Så nu ska jag bara ta mig igenom arbetsdagen som inte är så betungande alls på fredagar. En lektion har jag. Det enda extra idag är ett möte kl 9. Efter jobbet kör jag nog handlar mat och en plockar jag hem Myran från förskolan. Hundpromenad och fredagsmys i mängder sen för mig och lillflickan. Pappan i familjen är på AW idag så vi tjejer myser för oss själva.

Inga kommentarer: