onsdag 28 mars 2012

En helt vanlig onsdag

Idag har det varit en hektisk dag på jobbet, men roligt. Älskar när det rullar på och man känner att man är i farten. Det ser nästan ut som resten av veckan följer samma spår. Bra bra då går tiden snabbt till påsklovet som startar kl 13.30 på fredag. Det ska bli gott att vara ledig. Har planerat att träffa vänner, mysa med bästa familjen, träna och bara vara.

Många positiva saker har inträffat den här veckan. En del mer spännande än andra. Det känns bra i själen och jag känner mig väldigt tillfreds med livet i största allmänhet  just nu. Många saker som faller på plats som har jagat en som mörka moln på himlen emellanåt.

Just ja, skulle ju bjuda på bilder från premiärcykelturen med nya cykelvagnen, men det blev ju ingen tur förra helgen eftersom vi låg sjuka. Men det kommer snart.

Lite vårbilder tagna hemma hos oss.

4 kommentarer:

Malin sa...

Jag har ingen tanke på att gå upp mitt i natten så hon har inget val hihi. Jag försöker bara då henne att somna om.

Johanna sa...

Oj, vad ni varit dåliga! Men vad härligt att ni mår bättre nu allihop o istället fått en massa trevliga överraskningar!
Är också nöjd med livet, bara fettet som står i vägen för total lycka. :)
Skönt med lov! Där min stackars mamma jobbar har de infört semestertjänst! Bläh!
Kram!

Sofie sa...

ja sådana dagar går ju tiden så snabbt och man känner att man gör massor med nyttiga saker! Vilken härlig känsla, njut massor av att du är nöjd med livet, sådan underbar känsla!

Angelica sa...

Underbara bilder!!!