torsdag 21 juni 2012

Älskar Desigual!

Jag har hittat ett favvomärke på kläder just nu. Desigual. Sååå snygga klänningar och kjolar. På möhippan igår var det flera stycken som hade det. Det blir väl lätt så i en småstad att alla upptäcker samma sak samtidigt. Jag har iaf nu klickat hem en klänning från nätet och det blev en svart Desigual. Längtar tills den kommer.

Det kommer definitivt bli fler besök på Väla och butiken där. Och det kommer definitivt att hänga många Desigualplagg i min garderob till hösten.

Ångrar så att jag inte handlade en snygg Desigual-kappa när vi var i Budapest i höstas. Grr och morr.

Det blev denna idag. Bilder lånade från zalando.se


3 kommentarer:

sofie sa...

Ja det märket har riktigt mycket snyggt, jag gillar alla deras färger och mönster! man blir glad helt enkelt av deras kläder och den klänningen du klickat hem var ju jätte snygg!
ha en riktigt trevlig midsommarafton nu! kram

Fiffi sa...

Och jag gillar inte deras kläder alls, tänk vad smaken är olika! Och tur är väl det!! ;OP
Hoppas att du/ni hade en superfin Midsommar. Kramar i massor

Lina sa...

Hemma igen efter nästan 1 vecka nere i skåne med midsommarfirande och annat skoj. Mannen och H e kvar så får några dagar hemma själv så ska passa på att bara göra det jag känner för :) Nu ska jag läsa igen de inlägg jag missat.

Supersnygg klänning förresten, inte sett nått av deras plagg innan.

Allt bra med er? haft en bra vecka?

Kramar