lördag 16 juni 2012

Life

Igår hade vi lite fredags-och semesterys vid poolen på eftermiddagen. Riktigt mysigt. Och ännu mysigare hade det varit om bara den riktiga värmen ville infinna sig. Hoppas på att den kommer när K går på semster om ett par veckor.

Idag,lördag, har vi inga särskilda planer. Det enda jag har planerat är en kort springrunda med hunden nu på morgonen. Sen om inte K har några speciella så tar jag nog Myran med mig och kör till annan ort i krokarna och kikar i en inredningsbutik. Jag är på jakt efter några fina lyktor att hänga vid poolen. De får helst inte vara i glas för vi har satt glasförbud vid poolområdet. Det vore inte så lyckat att få ner glas i poolen. Nån som vet var man kan kika på lyktor till bra pris på nätet??

Det blir nog också ett besök på loppiset här i byn. Idag anordnas det nämligen barnloppis här i vår lilla by. Trevligt. Blir det fler gånger funderar jag på att vara med och sälja.

Ikväll ska vi grilla en bit kött. Vi ska för ovanlighetens skull inte träffa några vänner ikväll, utan det blir grillat för lilla familjen. Mysigt.

Några bilder från igår när vi hängde vid poolen.

Fredagsmys. Trött man som längtar efter semester.


Busar.

1 kommentar:

Sofie sa...

Så härligt med familjemys runt poolen, ja nu är det på tiden att värmen kommer tycker ja allt! Hittade du något på barnloppisen?! Kram