onsdag 27 juni 2012

No plans

Jahapp vad hittar vi på idag? Vet inte riktigt än. Vädret är så där lagom grått men varmt. Det regnar åtminstone inte idag. Kanske att jag och Myran cyklar iväg en sväng. Den där cykelkärran är bland det bästa köpen den här sommaren. Som vi har cyklat, jag och Myran. Hon älskar det.

Kanske åker vi en runda till stan och kikar lite i affärer. Jag ska inte handla nåt, har inget jag behöver. Sparar mig dessutom tills det är dags att börja jobba om 7 veckor. Då ska här shoppas jeans, skor och annat. Ah kom på att jag måste beställa tid hos frissan idag.

Nu ska jag ta och kika runt på rean här på nätet för söta små flickor som Myran. Funderar på att beställa skor till henne tills det är dags för förskolan igen. Det är en jättebra rea på BY KIER.

Inga kommentarer: