tisdag 26 juni 2012

Morr morr

Jag har åkt på en förkylning av variant light. Morr morr. Denna gången är det inte Myran som har släpat med sig den hem från förskolan. Nope, det är mannen min som kom dragandes med den. Han är frisk nu så jag hoppas min går över lika snabbt som hans. Den gick över på 6 dagar. Det får bli träning i lättsam form, dvs promenader, lätt cykling, och styrkeövningar. Jag hoppas att löpningen är igång till helgen igen. Jag känner mig inte sjuk, mest näsan som snuvar idag.

2 kommentarer:

Lina sa...

nej vad trisst att känna av förkylning! Hoppas den försvinner snabbt!

usch ja vilket tråkigt väder ni hade att bjuda på där nere i söder på midsommarafton ;) Tur att vi fick några fina dagar med sol under vistelsen där med!

Nästa resa blir av på må, då åker jag och H till gotland medan mannen är hemma och jobbar.

gillar ju att blogga egentligen men senaste tiden har det varit så mycket med sjukdomar och annat att motivationen försvunnit. Förhoppningsvis råder sommar bot på alla sjukdomar!

Vad skönt att mannen också går på ledighet snart, e ju så mysigt när man får chansen att vara lediga tillsammans hela familjen! Har ni några planer närmsta tiden?

Ta hand om er! kram

sofie sa...

nejmen så tråkigt att bli förkyld nu, hoppas det är en kortis! å så kul att ha ni har köpt ett äldre hus och renoverat upp, var min dröm att göra det. Men sambon är tyvärr helr ointresserad av allt som renovering heter och tror att båda måste vara intresserad för att lyckas med ett sådant köp! vad har ni kvar att göra innan ni är klara?!