lördag 9 juni 2012

Familjepromenad

Jag ville ut och springa en runda nu på morgonen men K vill att vi ska ut och gå hela familjen tillsammans så det får bli det. Kanske kan jag springa en kort runda i eftermiddag istället? Det blev en springrunda igår i ösregnet. Det var gott för det var varmt ute, men jag såg ut som en dränkt katt när jag kom in. Jag känner att jag har en massa överskottsenergi just nu. Kan bero på att jag sov en timme igår efter att jag hade varit ute och sprungit.

Idag väntar även häckklippning. MÅSTE göras för snart ser vi ingenting när vi kör upp från vårt hus.

Hörs senare!

2 kommentarer:

Lina sa...

mysigt med promenad hela familjen, inte alltid man får till det.

sv: aa d behöver man absolut. Finns inte så många restauranger att välja på här i stan och då M jobbar idag blir det för sent att åka in till Sthlm. Ska prova en rätt nyöppnad restaurang, hört mycket positivt om deras kvällsmenyer, tyvärr sämre om lunchen. Blir iaf mysigt att få sitta och äta i lugn och ro på en restaurang med havet som närmsta granne :)

Hoppas ni haft en bra dag och sluppit regnet idag!

Kramar

sofie sa...

Det är ju så skönt de dagar då man har fullt med överskottsenergi, det bara bubblar lite i kroppen! Hoppas ni får en mysig söndag och att ni har bättre väder än här då molnen hänger tungt över hustaket! Kram