torsdag 7 juni 2012

Jag och Lady Gaga

Precis inkommen efter en löprunda tillsammans med Lady Gaga.Eller ja, jag lyssnade på henne medan jag sprang. Önskar dock att jag hade biljetter till hennes konsert efter sommaren.Om nån av er där ute skulle råka veta var man får tag i två biljetter till hennes konsert i antingen Sthlm eller Köpenhamn så snälla hojta!! Men åter till löpningen. Det blev en runda 5,6 km idag och det gick hyfsat bra. Lite seg och tung i benen. Är ändå ganska nöjd med tiden, 5.24/km.

Nu hopp hopp in i duschen och ikväll när Myran har somnat ska jag och K kolla på film. Riktig myskväll ska vi ha. Båda två är rätt trötta och sega idag. Är det vädret som gör det? Vi satt faktiskt och kollade en miniresa precis innan jag stack ut och sprang. Nåt att pigga upp sig med. Vi hittade till Riga för ett bra pris med flyg och 5-stjärnigt hotell. Nån av er somm varit där? Vi brukar ju åka till en storstad en gång per år och vi har funderat på Riga många gånger men andra resmål har kommit emellan. Råkade även kolla in Kroatien för ett sjukt bra pris...

Vad är er favvolåt när/om ni tränar just nu?

Min är Lady Gaga och låten Marry the night.




3 kommentarer:

Lina sa...

Jag och en kompis va i Riga för ett par år sen, oj 5 år sen blev det visst när jag började räkna efter...Gillade den skarpt. Vi bodde lite utanför själva kärnan så vi fick se både det rika och fattiga riga. Ska ju tydligen finnas nån fin strand när också men den besökte vi aldrig. Kan absolut tänka mig att åka tillbaka dit nån dag.

Härligt med löpning. Är så sjukt peppad att ge mig ut i spåret, men får vänta till imorgon eller helgen då mannen e på elevernas bal ikväll.

Kram

Fröken M sa...

jag är tyvärr en riktig latmask och tränar inte lls, men jag delar helt klart ditt intresse för att resa !!
Jag kikar på restresor varje dag nu och hade det inte varit för höstens bröllop hade nog inget kunnat hindra mig från att "slå till" ;)

Visst är hojen fin - moffa Tojje har lagt ner mycket tid ( och förmodligen pengar ) på att göra den, och jag tror ärligt talat att han har väntat på att få bli morfar till en liten grabb ända sedan jag var liten... NU har han i alla fall ett gemensamt intressse med Viggo - FORDON !!

Kram

Fiffi sa...

Jag vill lyssna på rätt hård musik när jag tränar, just nu är "Greyhound" med Swedish House Maffia favvoträningslåten, hur trött jag än är så orkar jag lite till då jag har den i öronen!

Jo jag får ta och tvätta gympisarna men jag måste köpa ett par svarta eller mörkblå iaf, ha lite att variera med.

Vad hittar ni på i helgen då?
Kramar