måndag 4 juni 2012

Monday Morning

Lyckades försova mig lite imorse. Efter mycket stressande lyckades vi komma iväg till förskolan ca 5 min senare än vanligt. Då upptäcker vi att vägen mellan byn och stan är avstängd pga vägarbete.Grrrr. Det innebär att vi får köra runt halva Skåne för att ta oss till stan. K missade första tåget men hann med det andra. För mig spelade det egentligen ingen roll vilken tid jag är på jobbet. Den här veckan är ganska lugn för ändå. Sista veckan med elever. På torsdag slutar nämligen våra elever och jag jobbar en vecka till.

Idag ska vi nog till Åhus, både elever och personal. Vädret just nu ser rätt okej ut. Jag har lagt gummistövlar och regnkläder i bilen ifall att det skulle börja regna.

Ikväll hoppas jag på att hinna med en löprrunda eller cykla en runda på motionscykeln.

1 kommentar:

Lina sa...

usch vilken morgon, hoppas resten av dagen blivit bättre! Tycker tyvärr ofta att dagen fortsätter som den börjat...

Vi har bara haft en bra helg, tack!

Brukar ni fira nationaldagen nått?

Kram