måndag 11 juni 2012

En härlig måndag

Jag är precis inkommen efter kvällens springtur. Det blev totalt 5,6 km löpning i bra tempo. Kände att jag hade överskottsenergi efter grillkväll och föräldramöte på Myrans förskola. Vädret är helt fantastiskt ikväll så det inbjöd ju också till löpning. Härligt!

Jag hinner inte skriva så mycket nu för jag ska hoppa in i duschen strax. Måste också hinna plocka undan här lite innan matchen mellan Sverige och Ukraina startar. Jag är ingen fotbollstok men när det är EM och VM då blir jag superintresserad. Sen dör det ut igen.

Tänkte att jag bjuder på några bilder från i lördags när vi tog en långpromis hela familjen. Blev totalt 7 km. Och några fåntrattsbilder på mig och Myran när vi löjlade oss igår en stund.

Mina darlings


Det var så otroligt vackert nere vid sjön

Gungeligung jag och Myran



Vår lilla cooling på väg hem från förskolan idag

1 kommentar:

sofie sa...

ja är exakt som du, totalt ointresserad av fotboll annars men så fort det blir Em eller Vm ja då jäklar ska det hejas! undantaget blir nog ikväll, för ja är så trött så ja litar på att sverige vinner utan mitt stöd!
vilka härlig bilder vid bryggan! kram