tisdag 7 augusti 2012

Gårdagens shoppingresultat från Väla

Det blev ju som sagt en tripp till Väla igår. Jag var tvungen att ha lite nya kläder, jeans först och främst. Jag åkte iväg tidigt på förmiddagen eftersom Myrans farmor ställde upp och passade henne under tiden. Att shoppa med en 2-åring är inte att tänka på. Speciellt en 2-åring som inte vill sitta still. Att handla i mataffären går bra för då kan hon hjälpa till så det är inga bekymmer.

Det var skönt att vara iväg själv en stund. Orkade inte ens be nån kompis följa med denna gången. Rätt mysigt att strosa runt själv och bara ta hänsyn till ens egna behov. Jag har en grym shoppingkompis och det är A. Hon funkar precis som jag i affären, effektiv. Men nu som sagt for jag iväg själv.

Vad blev det då? Jo detta. Prioriterade mig själv i klädväg före Myran ;) Hon fick bara en klänning och ett gäng trosor.
Jeans från Gina Tricot


Jeggins från Vero Moda. Supersköna!

H&M. Den är lite guldglittrig vilket inte syns på bilden så bra.

Desigual. Den är jättefin på och den kommer att bli en favis.

Scarf från Desigual

Skor. Ser ut som giganter här men jag lovar att det är str 38 ;)

Klänning till Myran från Lindex

6 kommentarer:

Fröken M sa...

Åh vilken härlig "mamma shopping" - det var du VÄL VÄRD :)
Kram

waterlily sa...

Fina kläder och skor du hittade! Bra att du prioriterade dig själv, det måste man göra ibland ;-). Så lätt att man jämt hamnar på barnavdelningen tycker jag. Kram!

Cissi sa...

Så mycket fint och vad bra att du prioriterade dej själv.. tycker att det är så svårt! hamnar nästan alltid på barnavdelningen! ;)

Yohanna sa...

Shit vad kul !! De där jeggingsen gillade jag supermkt, längtar tills jag kan stoppa ner min kropp i sånt igen!!! Älskar leggings å jeansaktiga byxor som är mjuka!! Men jag har några kilon kvar innan jag mår bra i sånna.. haha :) Tack snälla för din kommentar!!! Å vad kul att du handlat på Väla - jag bor utanför Helsingborg ;) Hur hittade du min blogg??

Sofie sa...

Vilken lyckad shoppingdag och ja, vist är det så skönt att ibland shoppa själv! Gillar skarpt tröjan från h&m!!kram!

Fiffi sa...

Snyggt!!! Visslar ;O)