måndag 13 augusti 2012

@ work

Woop woop nu jag tillbaka på jobbet igen efter 2 månaders ledighet. Det har varit världens bästa sommar men det ska bli fint att återgå till rutiner igen med allt vad det innebär. Veckorna består ju ändå mest av måndag-fredag, måndag-fredag. Jag gillar att jobba så jag lider inte av att vara tillbaka här. Missförstå mig inte, att hänga med Myran är det bästa, vad jag syftar på är att jag har ingen ångest över att gå tillbaka till jobbet som så många andra tycks ha. Kan kanske bero på att jag har ett jobb jag trivs med och bästa kollergor man kan ha;) Måste vara supertrist att inte trivas på sitt jobb. På fredag blir det fredagsmys igen i dess rätta form.

Har ju glömt att berätta att vi hade en sinnessjukt rolig kväll i lördags när vi var ute. Det bjöds på tapas på förfesten som var gudomligt gott. C är en mästerkock! Jag hade hyggligt ont i fötterna efter kvällens dansande. Kombon klackar och kullerstensgator är ju sådär bra också. Roligt hade vi iaf, en kväll jag sent kommer att glömma.

Back @ work. Se så fint och städat det är. Hur ser det ut i eftermiddag?

7 kommentarer:

Sofie sa...

Jag kommer ihåg ditt inlägg som du gjorde precis när du gick på semester, har det verkligen gått 2 månader! Galet så fort!! Härligt att inte ha någon ångest iallafall! Kram!

♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort Daimkladdkaka! ♥ ♥ ♥ sa...

Jag börjar imorgon - med blandade känslor! :/

Lina sa...

Hur känns det nu efter första jobbdagen? Går rätt snabbt så är man tillbaka i allt igen tycker jag.

sv:I veckan ska vi hälsa på Haileys nya förskola. De har så att man får komma och hälsa på och leka på gården vissa förmiddagar så det ska vi passa på att göra. Sen är en trip till Ullared inplanerad :) Då ska här shoppas rejält!

Kram

Johanna sa...

Vad härligt med en riktigt rolig utekväll! Vi skulle också ut i lördags men barnvakten blev sjuk. Fick bli film o ostbricka istället...
Fin bloggen är! Mååååste göra om min men tycker aldrig att jag har tid.
Kramar!

Jespers mamma Sara sa...

Åh jag som har lite ångest inför att börja jobba i februari... Tar tillbaka mina känslor genast! =)
Fast man brukar komma ganska snabbt in i jobbet så jag hoppas det har gått bra idag!


Musiken du tipsa om funka fint att springa till. Är dock inte så förtjust i rock ... ( till makens förtret...)

Fiffi sa...

Och jag ser såååååå fram emot att börja jobba!! Mest för att ÄNTLIGEN kunna ha pengar men oxå för att nu få ha ett eget socialt liv, nya människor och bekantskaper etc.
Sen är rutiner the shiiiiet det har jag alltid sagt hihi ;O)

Kramar i massor!!

Yohanna - mamma till 2 :) sa...

Härligt att känna så inför sitt jobb!!! Vad jobbar du med?? :)