söndag 19 augusti 2012

Wow! Underbara dag

Aaaah vad varmt det är idag!! Underbart!! Temperaturen ligger nog närmare 30 idag. Vi har slappat vid poolen typ hela dagen. Inte alls gjort många knop. Tvättat fick jag göra idag för det hann jag inte igår. Men annars, näee, här har ine hänt mycket. Jag har till och med lyckats bränna mig lite på nästippen.

Får se om det blir en springrunda ikväll. Tveksamt med tanke på värmen ute.

Lite bilder från idag.

Springa runt i trädgårn är skönt

Plocka egna äpplen

Äta äpple

Bada eller inte bada

Min poolkille K

Här har vi slappat hela dagen




??


By the pool

4 kommentarer:

JaanaM. sa...

Oj vilken härlig dag ni haft! Pool måste var hur skön som helst dagar som denna!

Lina sa...

Visst har det varit härligt idag! Tänk om vi kan fortsätta få några till dagar som denna!

Ser ut som ni haft en härlig dag,så¨skönt att bara ligga och slappa vid poolen!

sv: Blir nog två kalas för H, ett för släkt och ett för kompisar. Bor ju rätt trångt så blir för mycket folk om vi ska ha det samtidigt.

Kram

Fröken M sa...

Sååå jäkla härligt !! Och jag är sååå avis på den där trädgården !
Jag har alltid kännt att lägenhet är okej, men jösses va jag har börjat längta efter hus på sistone !!
KRAM

Johanna sa...

Som sagt,jag är aaaaavis!!!!