fredag 17 augusti 2012

Löpning och fredagsmys

Woop woop idag är det fredag och fredagsmys på riktigt sen nån gång i juni senast! Underbart med helgkänsla. Jag vet inte hur länge jag jobbar idag eftersom vi hade föräldramöte igår så jag var inte hemma förrän strax efter 8. Går nog hem lite tidigare. Första jobbaveckan har känts väldigt bra. Hoppas nästa vecka blir lika bra när eleverna kommer.

I eftermiddag väntar en löparrunda, veckans andra och imorn blir det veckans tredje. Gott gott, jag längtar. Efter det är fredagsmys med lilla familjen. Verkar som om det blir en fin kväll så vi hoppar nog i poolen.

Detta längtar jag efter imorgon, en frukost ute på soldäcket med en rykande kopp svart kaffe, kall juice och knäckemacka med nåt gott pålägg. Det verkar som om det blir fint imorgon också så det är mycket möjligt att det blir så.


Frulle ute på soldäcket hemma

2 kommentarer:

Yohanna - mamma till 2 :) sa...

Åhhh vad härligt med frukost ute!!! Augusti har varit så härlig månad vädermässigt tycker jag!!!
Svar: Åh, strongt att d jobbar med barn med diagnoser.. tufft jobb? Tack snälla för pepp!!

Becka [fotoblogg] sa...

Åh så mysigt!!
sv: Åh så glad jag blir, tusen tack sötast! ♥