onsdag 22 augusti 2012

Wednesday oh Wednesday

Onsdag redan! Galet vad tiden går fort. Igår hann jag inte skriva nåt för det var fullt upp hela dagen. Först jobbet och direkt efter förskola och jobb så körde vi hem till familjen J. Barnen lekte en stund och sen åt vi gemensam kvällsmat tillsammans där. Supernice. Kul att göra en sån sak en vanlig tisdag. På kvällen när vi kom hem så slocknade Myran snabbt. Hann väl knappt lägga ner huvudet på kudden förrän hon sov. Det var ungefär samma sak med hennes mamma. Jag gick och la mig kvart över nio för jag var så sinnessjukt trött.

Idag är det också jobb som gäller fram till ca kl 3. Sen är det väl alla de där vanliga vardagssysslorna man får göra när man kommer hem från jobbet. När K sen kommer hem från jobb och Myran har somnat för natten sticker jag iväg ut och springer en runda. Tror även att K skulle springa ikväll efter att jag har sprungit. Och efter det är det ju lagom att chilledilla i soffan en stund. Känns som dagarna är rätt intensiva men roliga. Man får en massa bra saker uträttade både på jobbet och hemma.

Denna trevliga insekt höll till hemma hos oss igår när vi kom hem.


5 kommentarer:

Lina sa...

Går verkligen galet snabbt och snart e d min tur att börja jobba igen.

E också sugen på en löptur men det får vänta till imorgon eller fre. Har lämnat blod idag så då ska man ju inte träna, däremot så blir det nog en promenad senare.

Kram

Lina sa...

Har tänkt i flera år att jag ska lämna blod, men har inte blivit av. Har varit rädd för att det ska göra ont... Men tycker inte det känns så mycket alls. E lite svårt att slita sig dit, men känns bra när man gjort det.
Nee vi har inte lång alls till H:s förskola, tar väl 3 min att cykla kanske.

Några planer för helgen?
Kram

Yohanna - mamma till 2 :) sa...

Åhhh... jag vill också "sticka ut och springa en runda".. Duktig du är!!! Heja dej!!!

Fiffi sa...

Och nu är det torsdag!! Ja, det är GALET vad tiden rinner iväg!
Några kuliga planer för helgen?
Sorry för dåligt kommenterande hos dig på sistone, fullt upp med nytt jobb mm :O)
Stora kramar

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Ja, dagarna bara flyger iväg! Tänk att det snart är helg igen!