måndag 27 augusti 2012

Oh la laaa!

Oh la laaa!! Jag har beställt hem Fifty shades of Grey. En otroligt hypad bok i både USA och England. Det är det enda mina vänner i dessa länder snackar om, och imorse kom fina kollegan M och var alldeles röd om kinderna och till sig efter att ha påbörjat läsningen av Fifty shades. Givetvis var jag tvungen att beställa boken. Nu längtar jag bara tills den dimper ner i min brevlåda i veckan. Nu ångrar jag mig bara att jag inte beställde de övriga delarna också. Tror inte böckerna finns på svenska än så jag läser dem på engelska.

Tydligen kan Jackie Collins och hennes tantsnusk slänga sig i väggen. This is way more dirrrty;) Hihihi så nu vet ni vilken katergori av böcker vi rör oss i.

Har ni läst boken eller hört talas om den?

6 kommentarer:

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Min blivande svägerska läste den och del 2 när vi var i frankrike i somras, bra, men lite "too much" var hennes omdöme! Är dock väldigt nyfiken på boken ;)

Jespers mamma Sara sa...

Hihi oj då, de låter intressant...=)
Får se om det blir nått du rekommenderar sen då!

Sv: blev en runda på 8,6 km. Gick kanon, nu blir de bara korta turer och lite innebandy innan tjejmilen på lördag! =)

sofie sa...

haha åh men ja tror att jag fick ett reklammail om den boken, men tror att den då var på svenska...åh läste mailet så snabbt med max på armen och olivia hängande runt benen, så kanske bara fick för mig att de var på svenska! vi vill ha betyg av boken sen! kram!

Johanna sa...

Nämen, din snuskfia! Tyckte jag såg den på svenska på Adlibris men jag såg kanske fel. Fast det kanske ändå är bäst att läsa snusk på engelska så blir det inte riktigt lika "pinsamma" beskrivningar..... =)
Trevlig läsning =)

Fröken M sa...

jag har aldrig hört talas om den, men jag måste erkänna att jag blev nyfiken !! :)
Kram

Alexandra sa...

Hej hej!! Ja det var en jobbig upplevelse i fredags..Fortfarande lite skraj för att gå in och duscha hihi men fixar det ganska så bra.Men det e bättre nu iallafall :) kram