torsdag 28 juli 2011

Drömmer

Det är lite si och så med bloggandet nu känner jag. Det har även varit fullt upp de senaste dagarna med utflykter och hemmapyssel. Idag regnar det. Igen. Är så trött på regnet nu. Börjar undra hur jag ska ta mig igenom vintern utan en solresa. Men den verkar inte vara helt utesluten heller. Men isf tar vi en om vi behöver en. Det enda är väl att den inte är planerad och bokad. Vi brukar ju åka varje vinter till Thailand men nu så pratade vi om att hoppa över den i och med poolbygget, men nu vette tusan eftersom det bara regnar och regnar. En vinter har vi stannat hemma, när jag var gravid med S, men jag trodde jag skulle avlida då. Nä jag hoppas verkligen att K kommer in på samma tankebana som jag och vill åka en runda i vinter. Känner att kraven inte är så stora var vi åker, bara vi åker. Hahaha.

Idag ska K gräva i trädgården för bastun. Jag ska pyssla lite här hemma. Ska köra iväg till grannbyn och köpa nåt så roligt som dammsugarpåsar. I övrigt händer det inte mycket idag. Jag ska köra Jillians pass och springa en runda ikväll.

Här är några bilder från föregående dagars utflykter.


På väg till Hanö


De bästa


På väg till fyren på Hanö


Torekov

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vilka härliga bilder!
Hoppas att allt är bra med er? :)

Fiffi sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! :O)