torsdag 21 juli 2011

Sämst

Usch och fy idag var det helt klart den absolut sämsta dagen sen jag började med Jillians 30 day shred. Kände mig sliten i kroppen och ofokuserad på övningarna. Tankarna virvlade hit och dit. I vanliga fall brukar jag inte ha svårt att sätta fokus när jag tränar men idag var det hopplöst. Misstänker att 5,5 kilometers passet med löpning igår kväll är en stor bidragande orsak, som för övrigt gick strålande bra i sommarregnet. En annan orsak är nog också sömnbristen. Jag sov så himla dåligt i natt. Det var några nattfiskare som förde oväsen nere vid sjön inatt. När de väl hade tystnat hade jag svårt att somna. Det kröp i kroppen på mig. En tredje orsak, om vi ni ändå har slagit in på den linjen, kan vara morgonens PW med K och Smilla. Jag tror att jag ska ta och låta kroppen vila idag så tar vi nya tag med träningen imorgon. Måste tanka den med ny energi :)

Nu hopp i hopp till duschen!

Inga kommentarer: