måndag 4 juli 2011

Ett litet fynd

Var ju på Intersport idag en snabb runda. Huvuduppdraget var att hitta en sportbh, vilket jag också lyckades med. Sen råkade jag gå förbi reahörnan och där hängde det några fina jackor. Blev väldigt kär i en av dem, men den var i fel storlek. Hittade sen en annan men den var fööör rosa, är ingen rosa tjej. När jag sen var på väg att gå fångade mitt öga nåt rött, kollade en extra runda och där var den, en underbart röd jacka. Provade den, och den satt perfekt! Blev superglad, och när jag betalade blev jag nog gladast av alla för den kostade mig bara 200 kr. Ordinarie pris var 600 kr, inte så värst dyrt. Längtar faktiskt lite till i höst när jag kan använda den. Så jag är nöjd och belåten med dagens fynd!

Så här ser den ut. Bilden är lånad från Intersport.

2 kommentarer:

waterlily sa...

Supersnygg, jag vill också ha en!!!

Nina - Glamourmamman sa...

Vilket kap!! Jag är också ganska duktig på att rea-fynad måste jag säga. Det är bra att kunna handla billigt när man vill handla mycket :-)

Kram på dig!