söndag 3 juli 2011

Jillian day 2

Vädret här nere är fruktansvärt kvalmigt idag, men jag klagar inte. Gillar det också. Men jag trodde nog att luften skulle ta slut nyss när jag genomförde dag 2 i Jillians 30 day shred. Pjuuuust! Svettigt värre men ack så ljuvligt efteråt. Nåja, under tiden också, eller inte just att luften höll på att ta slut men övningarna gjorde extra gott en segis dag som denna. Om det är så här tufft på level 1, undras hur det då kommer att vara på level 3???? Kommer jag att överleva?? Kunna röra mig dagen efter??

Jag funderade imorse på varför jag hade träningsvärk och kom på vad jag hade gjort igår. Hur kommer det att kännas imorgon? Kände mest av träningvärk i armarna och vaderna. Jag har gett mig katten på att jag ska ta mig igenom den här träningsvideon. Det är inte så att jag vill gå ner en massa i vikt, utan mer att tajta till kroppen. Framför allt rumpa, mage och midja. De är mina missnöjesområden nu .Såna områden som förändrades i samband med graviditeten. Men målet är att komma i bättre form tills jobbet startar i augusti. Det är ju mycket roligare att handla nya kläder om man känner sig i form. Så är det för mig i alla fall. Jag mår bäst när jag får träna och känner mig någorlunda fit.

Hur tränar ni i sommar?

2 kommentarer:

waterlily sa...

Blivit väldigt nyfiken på din träningsvideo, tror jag ska skaffa en :-). Bra pris var det ju också. Har Wii fit, men det gör ingen nytta tycker jag. Kram

Malin sa...

Halloj!
Jag hade kört ben på gymmet dagen innan jag började med Jillians dvd, hade otrolig träningsvärk i benen i 5 dagar och tror det var en kombination av gym och dvd. Nu har jag känningar i rygg men vet inte om det är gym eller dvdn hahaah. Men jag har inte fått nån super duper träningsvärk. Hmm jag vet inte riktigt om jag fått några resultat, jag tycker jag ser mig mer konturer på armarna och ev lite på magen. Kom i håg att fota dig!! Det gjorde jag på dag 1 för att se om det blir några resultat när det gått 30 dagar.