måndag 11 juli 2011

Level 2 med Jillian.

Herregud!!!! Jag ser verkligen inte fram emot morgondgens pass med Jillian på level 2. Jag har precis kört igenom det passet för första gången. Skulle ju ha gjort det igår men det fanns ingen tid eller ork till det. Tyckte att jag hade åtminstone förtjänat en vilodag. Hihi. Fast det tyckte nog inte Jillian ;)

Level 2 är tufft. Jobbigt och flåsigt. Hinner knappt hämta andan. Men men, det är bara att stå ut och köra det. Har nu kommit så här långt ska nog palla det också. Sen blir det väl liite lättare imorgon när man har kört igenom passet en gång nu. Man får bättre koll på övningarna.

Jag tycker mig märka resultat. Framför allt i midja och rumpa. Mäter mig en gång i veckan, varje måndag. Det har minskat. Jeeej! Jag hoppas att det fortsätter så för det blir ju så mycket skojigare att shoppa kläder i augusti sen. Ingen shopping innan dess! Känner inget krav att jag måste gå ner en massa kilon, men om det försvinner 3-4 kg i farten så tackar jag för det. Då är jag nere på 63 kg och det känns helt okej. Jag är 170 cm lång. Det jag mest är ute efter är at tajta till kroppen. Konditionen fixar jag på egen hand med löpning  ggr/v och dagliga pw:s.

Nu måste jag ut i köket och plocka undan och sen är det eventuell häckklippning som gäller.
Ha en go måndag!

Så här varm och trött blir man efter level 2. VARNING! Svettigt värre.

1 kommentar:

Malin sa...

Visst är det svettigt och jobbigt?
Men fan jag tycker mig inte se några resultat...vad ska man göra egentligen phuuu.