måndag 25 juli 2011

Efter frissan

Efter sådär  tre timmar hos frissan så blev resultatet så här. Jag är supernöjd! Håret är lite uppklippt där bak och lite längre fram. Färgen skiftar i två röda nyanser. Gjorde även en avmineralisering av håret så nu känns det fräscht. Så skönt att känna sig som en människa igen. Har mest känt mig som ett troll på sistone. Det gick alldeles för lång tid mellan klippningarna. Jag brukar klippa mig var 13:e vecka men nu var det i februari senast, precis innan Thailandsresan. Ska aldrig mer vänat så länge.




2 kommentarer:

Johanna sa...

Du, håret ser skitsnyggt ut!!! Ska också till frisören snart, o bli brunett igen. O så nya glasögon på det!
Tycker jag förtjänar det eftersom en graviditet är så förfulande. När det kommer til mig iaf, hello JÄTTEnäsa och gigantiska kärlekshantag!!

Hoppas ni också har sommarvärme idag!
Kram!!

Malin sa...

Fiiint!!