onsdag 6 juli 2011

Tjohooo!! Endorfiner!!

Nu är jag åter igen hög på endorfiner! Jag har precis avslutat Jillians pass. Pust pust!! Dag 5 idag. Den där träningsvärken som jag fick i benen dag 1 känns av ännu. Jag ser fram emot level 2 med skräckblandad förtjusning. Kommer jag att överleva?

Jag var ute och sprang en runda igår kväll. Det var riktigt skönt. För en gångs skull hade jag inte musik i öronen och det gick ju bra det med. Måste köpa en sån där hållare till min iphone för jag får ju släpa med den varje gång jag springer. Äger en sån där ipod också men glömmer jämt att ladda den. Den är ju klart mycket smdigare att ha med sig.

Just nu är jag inne i ett skönt träningsflow. Allt flyter på, inte ont nånstans, och motivationen är på topp. Jag måste oftast träna intensivt för att det ska funka för mig. För långt mellan gångerna så tappar jag motivationen och lusten och kommer på 3 miljoner ursäkter varför jag stanna hemma i soffan i stället. Soffan kan ju ha oanade krafter för att locka en till sjunka låååångt ner i den. Nu har jag även en bra kombo på min träning då jag inte har möjlighet att ta mig till gymet. Träningen består av Jillians video, löpning 3 ggr i veckan, och dagliga promenader.

Apropå gym så verkar det som om det ska öppna ett nytt gym här i stan i höst. Verkar väldigt lovande måste jag säga. Bäst av allt att de har barnpassning också om det skulle behövas nån gång.

Smilla då? Jo, hon sov hela natten från halv 8 till 6 imorse. Vaknade och var inte utsövd, på allmänt dåligt humör. Så hon fick sin välling och jag gav henne även en alvedon eftersom hon verkar ha ont av en tand som är på gång. Jag brukar inte ge henne alvedon särskilt ofta men nu grävde hon så med fingrarna i munnen och dregglade som en öppen kran. Det verkade hjälpa i alla fall för nu sover hon. Jag hoppas hon piggnar till sen för vi ska till stan och träffa Cilla och hennes lilla M. Vi tar nog en promenad, hittar ev en lekpark så kidsen får gunga lite, tar en lunch på stan och kopp kaffe. Sen hem och njuta av det underbara vädret.

Ha det fint idag! Vädret är underbart här:)

Bjuder på några svettiga bilder på mig själv, direkt efter träningen.

Nytränad och glad


Hög på endorfiner! Hahaha


Inga kommentarer: