måndag 4 juli 2011

Just another Monday

Jag och Smilla sov till 07 imorse så jag känner mig utvilad idag. Just nu sover S sin förmiddagssömn. Hon somnade när vi var ute på PW. Jag har precis avklarat dag 3 i Jillians träningsvideo. Måste medge att det känns i kroppen. Idag är det låren och vaderna som känns av. Men aaah så gött!

Det händer i så mycket idag. Snart lunchdags, blir rester från grillfesten i lördags hemma hos oss. Vid två tänkte ska jag och S ta bussen till stan. Jag måste till Intersport och handla en ny sportbh. Kanske har de fina träningskläder på rean också? Från stan tar vi en promenad till K's jobb, det tar bara 5- 7min, för att sen åka hem med honom. Jag ska försöka hinna med en KORT löparrunda ikväll i ett LUGNT tempo. Jag vet jag vet, man ska vila kroppen också, men jag har orken och lusten och då passar jag på.

Nu ska jag dock ta och kolla lite på nätet efter nya recept. Är så trött på vardagsmaten och behöver ny inspiration.

4 kommentarer:

Linda sa...

Det är riktigt mumsigt! Vilken bra träningsvideo det verkar vara, den måste jag ta och spana in. duktigt av dej att träna, kör på!

Malin sa...

Härligt att du kämpar på!

Jo jag skulle orka köra programmet i dag men det jag tänkte på är om jag håller på att bli sjuk så då kanske det är dumt att överanstränga kroppen. Har spinning i kväll och på onsdag och vill inte missa de.

Anonym sa...

Låter som en bra dag!

waterlily sa...

Härligt att du känner dig utvilad. Hoppas du hittade några bra recept. Kram!