onsdag 13 juli 2011

Segt

Jag är lite seg och trött idag. Av nån märklig anledning var det svårt att somna igår. Måste bero på fullmånen. Skönt att S sov till halv 8 imorse.

Var precis ute på en PW och tänkte nu köra 30 day shred. Pust. Måste medge att det känns lite tungt i kroppen och jag är inte direkt på hugget men ska man göra det så ska man. Inget fuskande här. Känner av lite träningsvärk både här och där efter nivå 2. Några av övningarna är riktigt jobbiga och jag får bita ihop och ordentligt för att fixa dem. Är jag klen eller är det tufft? En hel vecka kvar på nivå 2...

Ikväll kommer Emma och Tomas och lilla E hit. I vanlig ordning blir det grillat. De ska sova här eftersom de kör vidare till Blekinge imorgon på minisemester. Och när de har åkt imorgon så avlöser gästerna varandra.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Den där dvd får man kanske prova när det är dags att komma iform igen. Låter ju riktigt hemsk =)
Hoppas du piggar på dig under dagen!

SV: Nej, nej, ingen julaftonsbebis här. Barnet kommer ju hata oss för evigt då och min stackars man som äntligen är ledig hela julen vill inte vara på sjukhusområdet då ju... Nej, lillebror får göra som storasyster och titta ut en vecka innan BF tack. =)

Kram!!

Malin sa...

Ja jag har med haft dagar då det har känts segt men kört ändå...men samtidigt undrar jag hur mycket man tar i då?? Fast det är nog bäst att köra ändå för annars är nog risken stor att det blir många fler dagar än 30 dagar.