måndag 25 juli 2011

Lördag, söndag och måndag

Det har varit dåligt med uppdateringar de senaste dagarna. Jag har inte haft lust eller tid till att blogga. Der hemska som hände i Norge upptog mycket tankar. Jag är inte personligen drabbad men man påverkas ju ändå.

Hela lördagen var vi iväg med goda vänner. Vi åkte till Sölvesborg där de har stuga i Sandviken. I mulet men ganska varmt väder hade vi picknick vid havet för att sen ta färjan över till Hanö. Om ni inte har varit till Hanö så rekommenderar jag det för en dagsutflykt. Väldigt fint och gemytligt. Där strosade vi upp till fyren och hade picknick igen. En undebar dag med barn och hundar. Kvällen tillbringades vid stugan med grillning, drinkar och en massa härliga diskussioner långt in på natten.

På söndagen tog vi bilen hemåt igen. Ganska trötta men glada. Vid lunch ringde min storerbror och sa att de befann sig i Halmstad och ville komma och hälsa på en runda hos oss så då bestämdess det. Vi fick panikstäda lite och slänga i oss mat. De dök upp framåt eftermiddagen för att sen hänga med oss i några timmar. Det besöket betydde oerhört mycket för mig. Jag har världens bästa storebror!!

Resten av kvällen låg vi i soffan och slöade. Surfade lite, kollade sen på Varg Veum på tv4. Helt okej serie. Ska även se nästa avsnitt.

Nu ska jag snart iväg och springa en runda med hunden. Därefter bär det av till frissan. Joooohooooo! Underbart! Ni får se resultat sen.

Det är väl det. Ta hand om er!

1 kommentar:

Malin sa...

Åhh vilken lyx att få gå till frissan, ska bli kul att se resultaten sen =)