lördag 2 juli 2011

Jillian 30 day shred. OMG!!

Det fanns bara två val idag med tanke på tröttheten, ignorera den eller sova. Jag valde att ignorera den, tror att två koppar kaffe hjälpte till på vägen. Jag bestämde mig för att köra igång Jillian 30 day shred idag istället för på  måndag. Wohooo! OMG!! Med den videon, bra kost och löpning borde jag får kunna tajat till kroppen lite iaf. Den var grym! Jag är rätt död och trött i kroppen just nu men på ett underbart sätt. Lite känslan av endorfindisco. Även om det var tufft så längtar jag redan lite grann till imorgon när det är dags igen. Ibland är det bara gott att plåga sin kropp lite. Hahaha. Fick tipset om videon från Malins blogg och blev inspirerad. Bloggvärlden kan vara riktigt bra.

Så saknar ni en bra träningsvideo som inte håller på i timtal så kan jag verkligen rekommendera den. Man hinner träna när bebisen/barnet sover. Beställde den från Megastore i torsdags för endast 99 kr och fick hem den igår. Bra och snabb leverans! Me like.

Så hopp hopp in i duschen!

1 kommentar:

Malin sa...

Vänta du till du kommer till nivå 2 hehehe...undra hur nivå 3 är??!!