fredag 15 juli 2011

Hemmadag

Efter tre dagar med en massa besök är det skönt med en hemmadag med bara lilla familjen. Det regnar idag men är ändå varmt ute. Jag och Smilla hann ut med doggisen i en halvtimme innan det började regna. Hon somnade i vanlig ordning i vagnen så hon ligger och sussar gott i sin säng nu. Jag passade på att köra 30 day shred med Jillian nu när jag fick lite tid över. Tog i så jag höll på att spricka. Hahaha. Jätteskönt faktiskt efter tre dagar med god mat och dryck. Funderar på att göra en smoothie till mig och maken nu. Ska överraska honom med det nu. Han har stått ute och huggit ved i några timmar nu.

Som sagt, det händer inte så mycket idag. Jag ska pyssla lite här hemma. Senare i eftermiddag/kväll ska jag springa en kortis med doggisen. Jag tycker om att springa när det regnar. Jag gissar att det blir film ikväll när Smilla sover för natten. På tv finns det inte mycket värt att titta på. Kanske lite grönsaksstavar och dipp till det.

Nu är det dock dags att fixa den där smoothien!

2 kommentarer:

Malin sa...

Här började solen skina efter ett tag så då blev det en svettig PW =)

Blev det nån löpning?

Fiffi sa...

Kan ju vara rätt skönt med ett par regniga dagar men just idag hade jag och syrrorna bestämt Skansen och då när det regnade imorse så kändes det inte så där jättekul, men det klarnade ju upp och blev superfint sen. Ja iaf här! ;O)