fredag 3 juni 2011

Arlanda

Jamen se där ja, då har jag varit till Arlanda tur och retur idag, och klockan är bara 06.20. Jag skjutsade min brors familj dit då de flyger till Mallorca. Det var en fantastiskt vacker morgon att köra, solen var på väg upp och alldeles vindstilla. Bäst av allt så var det ingen trafik så jag kunde gasa på. Älskar att köra bil! Motorväg och gasen i botten, nåja inte riktigt i botten. Halv tre imorse hämtade de mig, men konstigt nog känner jag mig pigg. Måste vara det fina vädret som påverkar mig. Vädret idag ser ut att bli underbart! Är lite extra glad idag då jag fick ett sms igår att grannen Katarina och Fredrik har fått en liten dotter. Katarina skrevs in kl 21.19 och 21.44 kom lilltjejen ut! Fredrik hade kört som galning. Det är väl nästan 3,5 mil till förlossningen och vägen är riktigt slingrig och hopplös.

Nu ska den här chauffören ta sig en kopp kaffe, läsa morgontidningen och stormysa med S.

Hörs senare!
Öde motorväg en tidig fredagmorgon

1 kommentar:

Malin sa...

Oj jösses det var en snabb förlossning =)

Skönt att det inte var någon trafik på morgonen och vad härligt för de att åka till Mallis, min brorsa med familj är i Grekland just nu.

Ska ni resa nåt i sommar?