lördag 11 juni 2011

Välkomna!

Det verkar som en del nya läsare har hittat hit. Kul! Jag är mest fascinerad över att det finns folk, förutom min mamma, som vill läsa mitt svammel. Har ingen aning om vilka ni är, men jag är glad ni läser.Eller några aver känner jag ju till genom era kommentarer och bloggar :) Trodde aldrig när jag startade min lilla blogg att jag skulle ha mer än 10 läsare. Hahaha :) Men nu har jag ju det. Började mest blogga för att testa på om det var nåt för mig, och för att komma över mina "tvång" att rätta alla texter och skriva grammatiskt korrekt. Är ju språklärare, så det här mitt sätt att skriva utan att rätta allt, därför kan jag bli lite glad när jag läser gamla inlägg och ser stavfel, syftningsfel, avsaknad av röd tråd osv. Det är sällan jag läser igenom ett inlägg efter att jag har skrivit det, därför får ni ha överseende med de "fel" som finns i inläggen. Men mest av allt bloggar jag för att skriva om min vardag som mammaledig till universums underbaraste tös. Ett sätt att skriva nån form av dagbok, att minnas och gå tillbaka till om man så vill. Bloggen är även till för mina föräldrar som bor 50 långa mil ifrån oss, på det här sättet kan de följa livet här nere i Skåne. Men, jag är som sagt superglad att NI har hittat hit och fortsätter läsa mitt svammel ;) Tack!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja visst blir man nyfiken på vilka det är som läser =)

Vi pratar om Turkiet eller Egypten men nu verkar det lusta mest åt Turkiet. Hoppas vi kommer fram till något bra, vi är 11 st som ska åka så det gäller att komma fram till något bra =)

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack