torsdag 2 juni 2011

Springa

Lite mindre yr nu så jag tar och svirar om till löparkläder och tar med doggisen på en runda i skogen. Vi får se hur långt det, tror att jag bestämmer mig när jag kommer till motionsspåret. I övrigt inga speciella planer idag. En runda till en lekpark så S får gunga lite. I eftermiddag bjuder bror på en snabb kopp kaffe. Han har inte så mycket tid, imorgon drar han och hans fmailj till Mallorca. Ikväll ska vi grilla här, fläskfilé och egen potatissallad. Mums! Funderar även på att ta en runda till Ica för att se om de har nån tidning eller bok att köpa.

Önskar er en mysig torsdag!

1 kommentar:

Petra bloggar sa...

Ja, heja oss vad duktiga vi är! Ja han har snart varit borta i om det är 10-11 veckor?

Jag vill också ta en löprunda, men jag har ingen som passar barnen så länge, hur gör du?

KRAMAR